Veelgestelde vragen

Heb je een kledingstuk nog maar net aangekocht en rafelt het uit, verkleurt het, komt er iets los,...? Kom er dan zeker mee terug naar één van onze winkels.Breng ook je bonuskaart en je kasticket mee.

Je kledingstuk gaat naar de hoofdzetel, waar we het voor je nakijken. Na de kwaliteitscontrole, neemt de winkel weer contact met je op. Is er daadwerkelijk een kwaliteitsprobleem, dan kan je het beschadigde kledingstuk uiteraard ruilen.

Heb je je van maat vergist of valt een aankoop toch wat tegen? Als het prijskaartje er nog aan hangt, kan je het artikel in onze winkels omruilen tot 7 dagen na aankoop op vertoon van je kasticket en bonuskaart. Artikelen die in solden zijn gekocht, kunnen in principe niet worden omgeruild.

Breng je een aankoop terug, zonder te ruilen, dan ontvang je voor dit bedrag een tegoedbon. De tegoedbon blijft zes maanden lang geldig in alle filialen van modemakers.

Als klant van modemakers krijg je een bonuskaart waarmee je korting kan sparen bij aankoop van artikelen. De bonuswaarde van elk artikel vind je terug op het prijskaartje. Op al onze merken verdien je 10% bonus. Bv.: de aankoop van een artikel van 49,95 euro met 10% bonuswaarde, levert je een bonus van 5 euro op.

De totale bonuswaarde van je aankopen voegen we bij het afrekenen toe aan je bonuskaart. Dat bedrag krijg je als korting bij je volgende bezoek. Je vindt de totale bonuswaarde van je aankopen bovenaan op je kasticket terug.

Je bonuswaarde blijft geldig tot 1 jaar na je laatste aankoop. Op soldenartikelen of andere artikelen met een directe korting verdien je geen bonus.

Je bonussaldo blijft geldig tot 1 jaar na je laatste aankoop.

Nee. Op artikelen met een directe korting, zoals soldenartikelen, vervalt de bonuswaarde altijd.

Om je te inspireren, dragen alle modemakers verkopers en verkoopsters een outfit met de merken uit onze collectie. Uiteraard krijgt de hele winkelploeg regelmatig een nieuwe combinatie aangemeten.Je herkent onze medewerkers ook aan hun modemakers badge.

Ook onze jobstudenten helpen je graag verder. Je herkent hen aan hun zwarte modemakers T-shirt.

Ben je verhuisd? Bij een volgend bezoek aan de winkel stop je je elektronische identiteitskaart bij het afrekenen in de kaartlezer aan de kassa. Zo komt je juiste adres meteen in ons systeem terecht.

Wil je zo lang niet wachten? Geef ons dan je nieuwe adres door via het contactformulier. Vergeet zeker je volledige naam en oude adresgegevens (of bonuskaartnummer) niet te vermelden. Wij doen dan gauw het nodige.

Als bezoeker van modemakers.be of als klant in de modemakers winkels, deel je bepaalde persoonsgegevens met ons. We maken gebruik van die gegevens om bv. je websitebezoek vlotter te doen verlopen, je aankopen als klant bij te houden, service na verkoop te kunnen garanderen, je op de hoogte te brengen van nieuws of acties,...

Onze volledige privacyverklaring kan je hier lezen.

De kern van de zaak

  • We doen er alles aan om correct en veilig met je persoonsgegevens om te gaan. 
  • We delen in geen geval gegevens met externe partijen. We geven enkel toegang aan leveranciers van bepaalde diensten binnen het kader van verwerkingsovereenkomsten die een correcte verwerking van je gegevens garanderen.
  • We zijn geen big brother die alles over je te weten wil komen: we beperken ons tot gegevens die relevant zijn voor onze bedrijfsvoering.
  • In het kader van ons belang om te ondernemen, gebruiken we je gegevens ook voor direct marketing. We gaan ervan uit dat je als klant ontgoocheld zou zijn als we niets laten weten over een evenement, actie of mooie nieuwe looks...
    In tijden van informatie-overload zoeken we daarin echter een evenwicht: we gaan nooit je mailbox of postbus volstouwen met reclame. Liggen je normen toch anders? Geen probleem, ...
  • ..., want jij hebt altijd het laatste woord! Je hebt het recht om je gegevens in te kijken, te laten verbeteren, wissen of overdragen, en uiteraard om je uit elke vorm van communicatie door modemakers te laten uitschrijven. 
    Voor inzage, aanpassing of verwijdering van je persoonsgegevens neem je contact op via privacy@modemakers.be, voor alles wat direct marketing betreft met marketing@modemakers.be. We ondernemen zo gauw mogelijk actie, uiterlijk binnen een maand na je verzoek. 
    Uitschrijven voor “modemail” kan je eenvoudig zelf in elk mailtje dat we uitsturen via de link rechts bovenaan de mail, of de knop rechts onderaan.

Weet dat we respect voor je privacy bijzonder belangrijk vinden en dat je met vragen altijd terechtkan via e-mail bij privacy@modemakers.be, telefonisch op 03 886 59 02 of per post naar Modemakers Fashion nv, Kapelanielaan 17, 9140 Temse.

De modemakers cadeaubon blijft tot 1 jaar na aankoop geldig. De geldigheidsdatum staat vermeld op het stickertje waarop je ook de bonwaarde terugvindt.

Nee, je kan met de cadeaubon in alle modemakers winkels betalen.

Zeker! Op voorwaarde dat de geldigheidsduur van 1 jaar niet is afgelopen, kan je altijd met een modemakers cadeaubon betalen. Ook tijdens de solden of andere acties.

We nemen alle maatregelen om het shoppen zowel voor onze medewerkers als alle klanten zo veilig mogelijk te maken.

  • We vragen aan alle klanten om, zoals voorgeschreven door de overheid, een mondmasker te dragen tijdens het bezoek aan de winkel.
  • Je kan je handen ontsmetten met desinfecterende gel voor, tijdens en na het shoppen. Er is gel beschikbaar aan de ingang, de paskamers en de uitgang.
  • Om overal de veilige afstand van 1,5 meter te kunnen bewaren, laten we maximaal 1 klant per 10 m2 winkeloppervlakte tegelijk toe. Omdat onze winkels erg ruim zijn, kunnen er alsnog heel wat klanten tegelijk op een veilige manier shoppen. We  verwachten dus geen wachtrijen. 
  • Om de tel bij te houden, vragen we je om bij het binnenkomen een ontsmette maatring te nemen. De ring bezorg je na het shoppen terug aan de kassa, zodat we hem weer kunnen ontsmetten.
  • Alle winkelmedewerkers dragen een mondmasker. Uiteraard staan ze klaar om je te helpen waar nodig.
  • Elk pashokje wordt na elke pasbeurt grondig ontsmet. Gepaste kleding die niet is aangekocht, hangen we pas de dag nadien opnieuw in de winkel.
  • Betaal bij voorkeur je aankopen met je bankkaart.

Uiteraard rekenen we ook op jouw hulp: bewaar overal in de winkel de veilige afstand van minstens 1,5 meter. Hou afstand en wacht even als een andere klant aan het rek of de tafel staat waar jij een kledingstuk wil nemen. 

Nee, dat hoeft niet. Er is voldoende desinfecterende handgel beschikbaar aan ingang, paskamers en uitgang.

Zoals opgelegd door de overheid, vragen we aan alle klanten om in de winkel een mondmasker te dragen.

 

Nee, we verwachten geen wachtrijen. Er is voldoende ruimte in onze winkels om met veel klanten toch veilig te kunnen shoppen. We raden je ook aan om voor je winkelbezoek een verlanglijstje samen te stellen op modemakers.be. Je vindt op de website een overzicht van heel onze collectie, zodat je gerichter kan shoppen.

Ja, het maximum aantal toegelaten klanten is 1 persoon per 10m2 winkeloppervlakte.

Stel voor je bezoek aan de winkel je verlanglijstje samen op modemakers.be. Je vindt op de website een overzicht van onze hele collectie. Je kan ook nog altijd contact opnemen met de winkel om bepaalde artikelen voor jou te reserveren.

Zeker, we doen al het nodige om de veilige afstanden in de paskamers te respecteren. Bovendien ontsmetten we elk pashokje grondig na gebruik.

Alle gepaste kledingstukken worden opzij gehangen en gaan pas de dag nadien weer de winkel in.

Zeker, je kan aangekochte kleding tot 7 dagen na aankoop weer ruilen. Je ruilt voor een andere maat, ander kledingstuk, of ontvangt een tegoedbon. Aangekochte kledingstukken worden niet terugbetaald.

Wil je zeker zijn dat je de juiste maat koopt voor je oogappel? Breng hem of haar dan gerust mee naar de winkel. Dit geldt voor kinderen tot 18 jaar, in andere gevallen is de aanbeveling om alleen te komen.

Neem ook voor je kind een maatring bij het binnengaan, zodat we de tel van het aantal klanten correct kunnen bijhouden.

Hou er rekening mee dat de kinderhoek en het ballenbad zijn afgesloten. Ook de grijpkast aan de kassa is niet beschikbaar, maar we geven je kind graag zelf iets uit de grijpkast mee.

We springen sowieso flexibel om met de vervaldata van cadeau- en tegoedbonnen, en dat doen we nu zeker. Je kan erop rekenen dat we je bon ook enkele weken of maanden na de heropening nog zullen aanvaarden.

Zeker, je kan je naam, adres en e-mailadres aanpassen als je bent aangemeld op de site.

Je meldt je aan bij je modemakers account met je e-mailadres en wachtwoord. Deze maak je aan bij een eerste aankoop. Zie ook: Hoe maak ik een nieuwe account aan?

1. Je bent al klant bij modemakers…
a. … en hebt ons vroeger je e-mailadres bezorgd.
Je maakt een account aan met je e-mailadres en kiest een wachtwoord.
b. … en hebt nooit je e-mailadres bezorgd, maar je hebt wel een bonuskaart.
Je maakt een account aan met de combinatie van je postcode en je bonuskaartnummer. Dat is het nummer net onder de streepjescode op je bonuskaart. Aan de hand daarvan kunnen wij jou als klant identificeren. Dit doe je zo één keer, daarna meld je je aan met je e-mailadres en wachtwoord.
c. … en hebt nooit je e-mailadres bezorgd, je hebt ook geen bonuskaart, maar wel nog een kasticket van een vorige aankoop.
Je maakt een account aan met de combinatie van je postcode en klantnummer. Dat nummer staat bovenaan elk kasticket vermeld, tussen haakjes naast je naam. Aan de hand daarvan kunnen wij jou als klant identificeren. Dit doe je zo één keer, daarna meld je je aan met je e-mailadres en wachtwoord.
d. … maar hebt geen van de hierboven vermelde gegevens.
Maak een nieuwe account aan als niet-klant en neem nadien contact op via webshop@modemakers.be. Wij zorgen dan dat je klantgegevens en aankopen netjes bij elkaar komen.
2. Je bent nog geen klant bij modemakers.
Je maakt een account aan met je e-mailadres en kiest een wachtwoord. Je verdient met je eerste aankoop meteen bonuswaarde. Dit bedrag krijg je als korting bij een volgende aankoop in een fysieke modemakers winkel. Daartoe ontvang je bij je eerste bestelling ook je persoonlijke bonuskaart.

Ja, we hebben sowieso je e-mailadres nodig om je op de hoogte te houden van de verzending van je bestelling.  Door nog je naam en adresgegevens toe te voegen, kan je bij een toekomstige aankoop in een fysieke modemakers winkel gebruikmaken van de bonuswaarde die je met je aankoop verdiend hebt. Deze bonuswaarde blijft tot 1 jaar na je laatste aankoop geldig.

Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord op modemakers.be en ga naar je persoonlijke gegevens. Daar kan je een nieuwe wachtwoord instellen.

Klik op de link “Wachtwoord vergeten?” en je ontvangt in je mailbox een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Zeker, net als bij aankopen in de winkel verdien je 10% bonus op alle artikelen. Deze bonuswaarde krijg je als korting bij een volgende aankoop in de fysieke modemakers winkel. Je bonuswaarde blijft geldig tot 1 jaar na je laatste aankoop.

Zeker, alle online bestellingen blijven beschikbaar in je klantzone.

Op de detailpagina van een artikel kan je voor elke maat zien waar deze nog in voorraad is: in de webwinkel en/of de overige filialen. Zolang er voorraad is de gekozen maat, kan je die bestellen in de webshop, of reserveren in een winkel. Staat de webwinkel of het filiaal in het rood, dan gaat het om het laatste stuk, en is je online aankoop onder enig voorbehoud. Dat laatste stuk kan namelijk net door een andere klant in de winkel zijn gereserveerd of aangekocht. Ook in dat geval doen we er uiteraard alles aan om je volledige bestelling toch te leveren, zo niet betalen we je terug.

Dat hangt van het artikel af. De meeste artikelen zijn seizoensgebonden en worden niet meer aangevuld. Andere, zoals bv. bepaalde types jeansbroeken, liggen dan wel weer verscheidene seizoenen in onze winkels. Wil je het zeker weten? Neem dan contact op via webshop@modemakers.be.

Ja, alle op de website vermelde prijzen zijn inclusief btw.

Je kiest op de detailpagina van een artikel je gewenste maat en voegt deze aan je winkelmandje toe. Opgelet: als je maat in het rood staat betekent dit dat het om een laatste stuk gaat en de bestelling van dat artikel dus onder enig voorbehoud is. (zie ook Is een artikel in voorraad?). Doe dit voor alle gewenste artikelen en bevestig je bestelling in het winkelmandje. De betaling doe je altijd vooraf, dit kan met Bancontact, Visa, Mastercard of iDeal. Je ontvangt vervolgens een e-mail ter bevestiging van je bestelling met meer info over de levering.

Voor een bestelling onder de 100 euro, bedraagt de verzendkost in België 4,95 euro, voor Nederland 5,95 euro. Boven het bedrag van 100 euro is de verzending gratis. Haal je je bestelling liever in een van onze winkels op? Dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.*
* Tijdens het jaareinde kan je in onze winkels nog geen artikelen ophalen. Dit wordt in de lente van volgend jaar mogelijk.

We verzenden naar elk adres in België of Nederland, thuis of op het werk. Ook levering in een bpost afhaalpunt of een pakjesautomaat zijn mogelijk. In een afhaalpunt blijft je pakketje 15 dagen voor jou beschikbaar, in een pakjesautomaat is dit 5 dagen. Bovendien kan je je bestelling ook in een modemakers winkel naar je keuze ophalen.*
* Ophaling van je bestelling in een modemakers winkel is voorlopig nog niet mogelijk.

Bpost levert onze pakjes tijdens de werkweek.

Absoluut! Haal je je bestelling op aan de kassa van een van onze winkels, dan spaar je de eventuele verzendkosten uit. Wil je aangekochte kleding ook ter plaatse in de paskamers passen? Dan raden we eerder aan je stuks telefonisch of per e-mail te reserveren in de winkel. Dat is volledig vrijblijvend en je hoeft op het moment van reservering nog niets te betalen.*
* Ophaling van je bestelling in een modemakers winkel is tijdens het jaareinde niet mogelijk. Vanaf volgende lente wordt dit mogelijk.

Artikelen in je online winkelmandje worden pas voor jou uit de winkel gehaald na de betaling van je bestelling. Je kan wél artikelen in je winkelmandje toevoegen en pas later je bestelling afwerken, maar dan controleer je het best of er op dat moment nog voorraad is.

De bevestigingsmail wordt automatisch opgesteld en belandt daardoor bij sommige e-mailprogramma’s in de ongewenste items. Kijk dus zeker even na of het mailtje daar niet is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan zeker contact op, dan kijken we dit graag voor je na. Voor toekomstige bestellingen is het aan te raden ons verzendadres webshop@modemakers.be toe te voegen aan het adresboek van je e-mailprogramma.

Je ontvangt per e-mail alle informatie over je bestelling en de levering. Dit kan je verder ook opvolgen door in te loggen in de klantzone op modemakers.be.

Nee, annuleren of wijzigen zijn in principe niet mogelijk. Weet dat je nog het recht hebt om elke bestelling of artikel naar ons te retourneren.

Je kan je bestelling betalen met Bancontact, Mastercard, Visa of iDeal. Ook betaling met een cadeau- of tegoedbon is mogelijk als die een controlecode (checksum) vermeldt.

Je bestelling bevat een pakbon met de vermelding van alle aangekochte artikelen. Een factuur zit er standaard niet bij. Heb je toch graag een factuur? Neem dan, na de verwerking van eventuele retours, contact op met webshop@modemakers.be.

Je kan ook online betalen met een cadeau- of tegoedbon op voorwaarde dat hij een controlecode (checksum) vermeldt. Is dat nog niet het geval, dan kan je er om veiligheidsredenen helaas niet online mee afrekenen.

Nee, je bestelling wordt pas klaargemaakt voor verzending nadat je hebt betaald.

Je ontvangt automatisch per e-mail een tegoedbon ter waarde van het niet-bestede bedrag. Deze volgt normaal kort op de mail waarin we je bestelling bevestigen. Komt er niets binnen? Check dan zeker eens je map met ongewenste items. Vind je ook daar niets terug, neem dan contact op met webshop@modemakers.be.

Nadat we je retour hebben verwerkt, sturen we je per e-mail een nieuwe waardebon ter waarde van de geretourneerde artikelen. Komt er niets binnen? Check dan zeker eens je map met ongewenste items. Vind je ook daar niets terug, neem dan contact op met webshop@modemakers.be.

De verbinding die je met onze webshop én met betaalsysteem Multisafepay maakt, is beveiligd. Alle informatie die je doorgeeft, wordt versleuteld en zo onleesbaar gemaakt voor derde partijen.

Net als in de fysieke modemakers winkels, verdien je op alle aangekochte artikelen 10% bonus. Koop je bijvoorbeeld voor 100 euro, dan komt er 10 euro op je bonuskaart te staan.

Nee, je verdient bij een online aankoop wel bonus, maar betalen met je bonussaldo kan uitsluitend bij een aankoop in onze winkels.

Zodra we je betaling hebben ontvangen, krijg je een automatische e-mail met de bevestiging van je bestelling en alle verdere details. Komt er niets binnen in je mailbox? Check dan zeker eens je map met ongewenste items. Vind je ook daar niets terug, neem dan contact op met webshop@modemakers.be.

Alle aankopen in de webshop worden verzonden via bpost.

Je ontvangt je bestelling normaal binnen de 5 werkdagen na bestelling.

Nee, dat is niet mogelijk. De postbode zal zich aanmelden tussen 8 en 16u, maar kan geen exact tijdstip aan ons doorgeven. Je hebt wel de keuze tussen verschillende afleveringsplaatsen: adres, afhaalpunt of pakjesautomaat. Je kan ook via je bpost account je buren als gemachtigd ontvanger doorgeven, zodat zij bij jouw afwezigheid het pakket kunnen aannemen.

Je kan je bestelling gratis komen ophalen in een modemakers filiaal.* Kies je voor bpost, dan kan je laten leveren op het adres van je keuze, een bpost afhaalpunt of pakjesautomaat.
* Ophaling van je bestelling in een modemakers winkel is tijdens tijdens het jaareinde nog niet mogelijk.Hiermee gaan we in de lente van 2021 van start.

Ja, elke bestelling in de webshop wordt in één keer afgeleverd. Als hier toch van wordt afgeweken, wordt de reden daarvoor duidelijk vermeld op je pakbon.

Was je niet thuis op het moment van levering, dan levert bpost je bestelling volgens de leveringsvoorkeuren die je aan hen hebt doorgegeven: bij een buur, op een veilige plaats, in een afhaalpunt, of in een pakjesautomaat.
Heb je geen leveringsvoorkeuren ingesteld bij bpost, dan probeert de postbode je bestelling bij een buur of op een veilige plaats af te leveren. Lukt dat niet, dan krijg je een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Jij of iemand anders kan de bestelling binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het afhaalpunt vermeld in het afwezigheidsbericht. Hou er wel rekening mee dat het afhaalpunt nog kan wijzigen. Zodra je pakje in een afhaalpunt ligt, wordt de status van je zending aangepast op bpost Track & Trace en ontvang je een e-mail. Kijk dus altijd eerst de status van je pakje na voor je naar het afhaalpunt gaat.

Bpost heeft een netwerk van afhaalpunten in warenhuizen, tankstations, krantenwinkels,… waar je je pakje kan komen ophalen. Het dichtstbijzijnde bpost afhaalpunt wordt weergegeven tijdens je bestelling in de webshop. Als je jouw bestelling in een afhaalpunt laat leveren, dan blijft die daar 14 kalenderdagen voor jou beschikbaar. Haal je het pakje in die periode niet op, dan wordt het teruggestuurd naar modemakers.

Van zodra we je bestelling verzenden, ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze e-mail kan je de trackingcode van je pakket terugvinden als je koos voor thuislevering of in een bpost afhaalpunt. Met deze code kan je het pakket via de website van bpost opvolgen.

Nee, zodra je een bestelling hebt bevestigd en betaald, kan je de gekozen leveringswijze en/of het -adres niet meer wijzigen.

Neem zo gauw mogelijk contact op via webshop@modemakers.be. We zullen je vragen om het artikel retour te sturen of binnen te brengen in een modemakers winkel. Uiteraard betalen we je in dit geval je retourkosten terug (volgens het standaardtarief van bpost) en zorgen voor vervanging of terugbetaling van het beschadigde item.

Ons retouradres is: Modemakers Fashion, Kapelanielaan 17, B-9140 Temse

Hebben we een foutje gemaakt bij het samenstellen van je bestelling? Dan zetten we dat uiteraard zo snel mogelijk recht. Neem zo gauw mogelijk met ons contact op via webshop@modemakers.be. We kijken na wat er is foutgegaan en zorgen voor een oplossing door het artikel na te zenden of terug te betalen.

Dat is uiteraard niet de bedoeling… Die is dan vast even aan de aandacht van de inpakker ontsnapt. Probeer de beveiliging vooral niet zelf te verwijderen, omdat je kleding daarbij waarschijnlijk beschadigd geraakt.
Je kan met het artikel en je aankoopbewijs langsgaan in een modemakers winkel, waar we de beveiliging aan de kassa zullen verwijderen. Is er geen winkel in je buurt? Stuur het artikel dan naar ons terug. Uiteraard vergoeden we in dit geval je retourkosten (volgens het standaardtarief van bpost) en sturen het ontveiligde artikel terug, of doen een terugbetaling als je het niet meer wenst.
Het retouradres is: Modemakers Fashion, Kapelanielaan 17, B-9140 Temse

Aan je pakbon onderaan hangt een retourformulier. Vink hierop de artikelen die je terugstuurt aan. Opgelet: we aanvaarden enkel artikelen die duidelijk ongedragen zijn en waar het modemakers prijskaartje nog altijd aan hangt.
Je kan de verzendenveloppe hergebruiken: er is nog één kleefstrip beschikbaar om deze opnieuw te sluiten. Wil je het pakje verzenden? Dan sta je zelf in voor de verzending en de bijhorende kosten. Je kan je pakje ook binnenbrengen in een van de modemakers winkels.

Het retouradres is: Modemakers Fashion, Kapelanielaan 17, B-9140 Temse

Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen of binnen te brengen in een modemakers filiaal.

Je kan je retour gratis binnenbrengen in een van de winkels van modemakers. De kosten voor een retourzending per post zijn voor jouw rekening. Let wel op: modemakers kan een retour weigeren als blijkt dat de artikelen beschadigd zijn.

We aanvaarden ondergoed of accessoires enkel retour als ze nog in de originele, ongeopende verpakking zitten.

Breng je je retour in de winkel binnen? Dan geven we je een ontvangstbewijs voor de teruggebrachte artikelen mee. Kies je daar voor terugbetaling, dan ontvang je een e-mail van het hoofdkantoor zodra je retour gecontroleerd en de terugbetaling in gang is gezet.
Heb je je retour teruggestuurd naar het hoofdkantoor? Zodra we je pakketjes hebben gecontroleerd en de terugbetaling in gang is gezet, mag je van ons een e-mail met de bevestiging verwachten.

De terugbetaling gebeurt via ons online betalingssysteem Multisafepay, nadat we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd. We doen dit zo snel mogelijk en alleszins binnen de 14 dagen na de retour.

Online reserveren is niet mogelijk. Je kan wel contact opnemen met de winkel, telefonisch, via het contactformulier op de website of per e-mail, om een reservering te doen. Je ontvangt vervolgens per sms een melding zodra je gereserveerde artikelen voor jou klaarliggen. We houden deze dan maximaal 7 dagen volledig vrijblijvend voor jou opzij.

Deze website maakt gebruik van cookies! Meer details over onze cookies kan je terugvinden in ons cookiebeleid