Veelgestelde vragen

Je kiest op de detailpagina van een artikel je gewenste maat en voegt deze aan je winkelmandje toe. Opgelet: als je maat in het rood staat betekent dit dat het om een laatste stuk gaat en de bestelling van dat artikel dus onder enig voorbehoud is. (zie ook Is een artikel in voorraad?). Doe dit voor alle gewenste artikelen en bevestig je bestelling in het winkelmandje. De betaling doe je altijd vooraf, dit kan met Bancontact, Visa, Mastercard of iDeal. Je ontvangt vervolgens een e-mail ter bevestiging van je bestelling met meer info over de levering.

Voor een bestelling onder de 100 euro, bedraagt de verzendkost in België 4,95 euro, voor Nederland 5,95 euro. Boven het bedrag van 100 euro is de verzending gratis. Haal je je bestelling liever in een van onze winkels op? Dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.*
* Tijdens het jaareinde kan je in onze winkels nog geen artikelen ophalen. Dit wordt in de lente van volgend jaar mogelijk.

We verzenden naar elk adres in België of Nederland, thuis of op het werk. Ook levering in een bpost afhaalpunt of een pakjesautomaat zijn mogelijk. In een afhaalpunt blijft je pakketje 15 dagen voor jou beschikbaar, in een pakjesautomaat is dit 5 dagen. Bovendien kan je je bestelling ook in een modemakers winkel naar je keuze ophalen.*
* Ophaling van je bestelling in een modemakers winkel is voorlopig nog niet mogelijk.

Bpost levert onze pakjes tijdens de werkweek.

Absoluut! Haal je je bestelling op aan de kassa van een van onze winkels, dan spaar je de eventuele verzendkosten uit. Wil je aangekochte kleding ook ter plaatse in de paskamers passen? Dan raden we eerder aan je stuks telefonisch of per e-mail te reserveren in de winkel. Dat is volledig vrijblijvend en je hoeft op het moment van reservering nog niets te betalen.*
* Ophaling van je bestelling in een modemakers winkel is tijdens het jaareinde niet mogelijk. Vanaf volgende lente wordt dit mogelijk.

Artikelen in je online winkelmandje worden pas voor jou uit de winkel gehaald na de betaling van je bestelling. Je kan wél artikelen in je winkelmandje toevoegen en pas later je bestelling afwerken, maar dan controleer je het best of er op dat moment nog voorraad is.

De bevestigingsmail wordt automatisch opgesteld en belandt daardoor bij sommige e-mailprogramma’s in de ongewenste items. Kijk dus zeker even na of het mailtje daar niet is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan zeker contact op, dan kijken we dit graag voor je na. Voor toekomstige bestellingen is het aan te raden ons verzendadres webshop@modemakers.be toe te voegen aan het adresboek van je e-mailprogramma.

Je ontvangt per e-mail alle informatie over je bestelling en de levering. Dit kan je verder ook opvolgen door in te loggen in de klantzone op modemakers.be.

Nee, annuleren of wijzigen zijn in principe niet mogelijk. Weet dat je nog het recht hebt om elke bestelling of artikel naar ons te retourneren.

Deze website maakt gebruik van cookies! Meer details over onze cookies kan je terugvinden in ons cookiebeleid