Hoe maak ik een nieuwe account aan?

1. Je bent al klant bij modemakers…
a. … en hebt ons vroeger je e-mailadres bezorgd.
Je maakt een account aan met je e-mailadres en kiest een wachtwoord.

b. … en hebt nooit je e-mailadres bezorgd, maar je hebt wel een bonuskaart.
Je maakt een account aan met de combinatie van je postcode en je bonuskaartnummer. Dat is het nummer net onder de streepjescode op je bonuskaart. Aan de hand daarvan kunnen wij jou als klant identificeren. Dit doe je zo één keer, daarna meld je je aan met je e-mailadres en wachtwoord.

c. … en hebt nooit je e-mailadres bezorgd, je hebt ook geen bonuskaart, maar wel nog een kasticket van een vorige aankoop.
Je maakt een account aan met de combinatie van je postcode en klantnummer. Dat nummer staat bovenaan elk kasticket vermeld, tussen haakjes naast je naam. Aan de hand daarvan kunnen wij jou als klant identificeren. Dit doe je zo één keer, daarna meld je je aan met je e-mailadres en wachtwoord.

d. … maar hebt geen van de hierboven vermelde gegevens.
Maak een nieuwe account aan als niet-klant en neem nadien contact op via webshop@modemakers.be. Wij zorgen dan dat je klantgegevens en aankopen netjes bij elkaar komen.


2. Je bent nog geen klant bij modemakers.
Je maakt een account aan met je e-mailadres en kiest een wachtwoord. Je verdient met je eerste aankoop meteen bonuswaarde. Dit bedrag krijg je als korting bij een volgende aankoop in een fysieke modemakers winkel. Daartoe ontvang je bij je eerste bestelling ook je persoonlijke bonuskaart.

Deze website maakt gebruik van cookies! Meer details over onze cookies kan je terugvinden in ons cookiebeleid